Reklamace

Záruční doba
Začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou minimálně 24 měsíců. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně a doporučeně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

Aby mohla být reklamace uznána, musí být dodrženy následující podmínky při převzetí zboží od kurýrní služby:

1. V případě poškození, musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu (např. obal roztržen, zdeformován, apod.) Pokud zákazník poškození při převzetí nehlásí, případná reklamace se zamítá, neboť si zákazník mohl později způsobit škodu sám.

2. Reklamovanou zásilku ponechat u sebe! S příjemcem poškozené zásilky bude sepsán zápis o škodě a zásilku si kurýrní služba u příjemce vyzvedne. Pokud je to možné, může příjemce pořídit fotografie poškozené zásilky. Pokud tato možnost není, nafotí poškozenou zásilku zaměstnanec kurýrní služby.

Reklamační list musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.

Záruční list
Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Adresa pro uplatnění reklamace:
PROFI GROUP Consulting s.r.o., Vrchlického 336, 50601 Jičín

Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem, případně sms zprávou a vyhotovením reklamačního protokolu.

 

V Jičíně dne 1.10.2017

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku